12 تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره پیام کوتاه «طلوع انتظار»

12 تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره پیام کوتاه «طلوع انتظار»

 حوزه هنری استان لرستان با هدف ترویج فرهنگ انتظار و گسترش فرهنگ دینی و اعتقادی به برگزاری مسابقه پیام کوتاه با عنوان «طلوع انتظار» اقدام کرده که آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 12 تیرماه اعلام شده است.

 

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، حوزه هنری استان لرستان با هدف ترویج فرهنگ انتظار و گسترش فرهنگ دینی و اعتقادی و همچنین اشاعه استفاده صحیح از وسایل ارتباطی نوین همچون تلفن همراه، اقدام به برگزاری مسابقه پیام کوتاه با عنوان «طلوع انتظار» کرده و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 12 تیرماه اعلام شده است.

هر شرکت کننده می‌تواند آثار خود را در دو بخش رباعی، دوبیتی و شعر سپید کوتاه ارسال کند. هر اثر باید به صورت یک پیامک مستقل به سامانه پیام کوتاه 3000253800 ارسال شود.

نام و نام‌خانوادگی و شهر مربوطه اثر به صورت یک پیام کوتاه مستقل دیگر لازم است ارسال شود. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند آثار خود را به صورت کتبی و تایپ شده با ذکر مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تلفن و نشانی محل سکونت به همراه کد پستی به نشانی این دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای هر بخش شعر حداکثر 15 اثر را ارائه دهند. هر فرد می‌تواند همزمان در هر دو بخش مسابقه شرکت کند، اما در صورت برگزیده شدن در دو بخش تنها به یک بخش جایزه تعلق خواهد گرفت.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 12 تیرماه سال جاری اعلام شده است. در این مسابقه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ارسال حضوری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی استان لرستان، خرم آباد، خیابان علوی، ساحلی دکتر حسابی، نبش آرش 6، روبه روی اداره آموزش پرورش لرستان ارسال کنند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: