بعضی ها دوست ندارن مهدی(عج) بیاد!(نادانی)

بعضی ها دوست ندارن مهدی(عج) بیاد!(نادانی)

 چند وقت پیش در میان جمعی دوستانه بحث امام زمان شد.

یکی از بچه ها حرف خنده داری زد .

من داشتم میگفتم:بچه ها چقدر خوب می شد اگر امام زمان همین حالا ظهور میکرد!

یکی از بچه ها گفت:دعا کن حالاحالاها نیاد!!!!

تعجب کردم.گفتم برا چی؟

گفت:یعنی خودت نمیدونی؟

گفتم: چی رو؟

گفت:مگه نمیگی یاران امام زمان 313 نفراند و هرکسی با امام زمان نباشه جلوی امام زمانه؟

گفتم:چرا گفتم ولی کجا گفتم که امام زمان ظهور نکنه؟!!!!

گفت:خوب وقتی میگی یاران امام زمان 313 نفراند یعنی فکر میکنی من و تو هم جزو 313 نفریم؟

من هم بهش گفتم الآن برات توضیح میدم:

یاران امام زمان

یاران امام زمان بسیارند اما امام زمان 313 فرمانده سپاه دارد (که 50 نفر از آنها زن هستند) که یاران امام زمان را در سراسر دنیا

کنترل میکنند.گفته شده که بیشتریاران امام زمان عرب نیستند و نیز گفته شده که بیشتر آنها ایرانی اند و تمام 313 نفر یار امام زمان جوانند و پیری در میان آنها پیدانمی شود.

مکان یاران امام زمان

روایاتی هست که می گوید:بیشتر یاران امام زمان از شهرهای نیشابور(15 نفر) و قم(18 نفر) و

طالقان (24 نفر) هستند. البته نمی توان به این روایات اعتماد صد در صد داشت.

نام یاران امام زمان

نام بعضی از 313 نفر یار اصلی امام زمان در بعضی از کتاب ها برده شده است از جمله این کتابها کتاب (معجم الملاحم) می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 24 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: