روزی هزار بار دلت راشکسته ام

روزی هزار بار دلت راشکسته ام

بیخود به انتظار وصالت نشسته ام

 

هربار این تویی که رسیدی و در زدی

هربار این منم که در خانه بسته ام

 

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی

هم عهد خویش هم دلت راشکسته ام

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
حجت الاسلام محسن قنبریان

بشارت ۹۳:

ایرانی ام در آستانه ی ظهور ! امروز جهان در آستانه ی ظهور اوست.

من ایرانی‌ام و اکنون مسلمان و منتظر! راستش انصاف نیست که موعود را فقط مطلوب تاریخی خود و قوم متمدّن و باستانی‌ام معرفی کنم، زيرا قامت او فراتر از هر قوم و تمدّنی است؛ گرچه از هر قوم و تمدّنی در او ارث و اثری است. امّا می‌خواهم ادّعا کنم سهم من در انتظار او بیشتر است؛ سهم ایران، پارس، کشور شیران! زرتشتی که بودم! در متون مقدّسم از جمله مي‌خواندم: «... در آن هنگام که مردگان باز برخیزند و زندگان را بی‌مرگی آید او [یعنی سوشیانت] بیاید و جهان را به خواست خویش نو کند».1 در متون زرتشتی از سه نجات دهنده سخن بود: اوّلی «هوشیدر»، دومی «هوشیدر ماه» و سومی «سوشیانت» که او منجی اصلی است.

ایرانی‌ام در آستانه ظهور! گرد و غباری برپا شده، گویی سواری مي‌رسد. امروز جهان در آستانة ظهور اوست و قوم من تحقق وعده‌های الهی را بیشتر دربارة خود مي‌بیند. امام صادق(ع) وعده داده بود، روزی شهر قم بر سایر شهرها حجت مي‌شود و اهل آن حجت بر همه خلایق مي‌شوند. فرموده بود، این وعده در زمان غیبت امام غائب انجام شده، تا ظهور او باقی خواهد بود. علم دین از این شهر به مشرق و مغرب عالم پراکنده مي‌شود.12امام کاظم(ع) فرمود: «از این شهر مردی قیام مي‌کند که مردم را به حق دعوت مي‌کند. پس جوانمردانی شجاع چون پاره‌های آهن دعوت او را پاسخ مي‌دهند و اطاعتش مي‌کنند. تهدیدها و تندبادها متزلزلشان نمی‌کند و ترس به دل راه نمی‌دهند و از ستیز خسته نمی‌شوند و در میدان‌های جنگ ترس و گریز ندارند. بر خدا توکل مي‌کنند و سعادت و رستگاری و عاقبت از آن پرهیزکاران است». ـ اصلاً قم را به این خاطر قم نامیدند چون اهلش قیام کننده برای حضرت حجت و حامیان اویند.13 و ...

گفتم سهم من بیشتر است. تصحیح مي‌کنم: منّتش بر من بیشتر است.

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
شیخ علی جمعه

بشارت ۹۲:

علی علیه السلام نسبت به ظهور داعش هشدار داده بود

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المحیط، علی جمعه، مفتی سابق مصر گفت: ظهور داعش، پدیده غیر منتظره‌ای نیست و اوصاف این گروهک تروریستی پیش از این در منابع و کتب اسلامی و از زبان امام علی (ع) ذکر شده است.

مفتی اعظم مصر (2003-2013) با استناد به حدیثی از امام علی (ع) که نعیم بن حماد در کتاب "الماتع الفتن" آورده است، گفت: امام علی که دَرِب علم پیامبر بود ظهور داعش را در این حدیث پیش‌بینی کرده بود «حدثنا نعیم عن الولید بن مسلم ورشید بن ابی قتیل عن ابی مروان عن علی بن ابی طالب علیه السلام قال اذا رایتم الرایات السود فالزموا الارض ولا تحرکوا ایدیکم ولا ارجلکم ثم یظهر قوم صغار لا یوبه لهم قلوبهم کزبر الحدید اصحاب الدوله لا یفون بعهد ولا میثاق یدعوا الی الحق ولیسوا من اهله اسمائهم الکنی ونسبهم الغری حتی یختلفوا فیما بینهم ثم یوتی الله الحق من یشا.»

« زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید (به آن‌ها نپیوندید) و دستان و پاهایتان را تکان ندهید (با آن‌ها بیعت نکنید و به آن‌ها نپیوندید) سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شود که قلب‌هایشان مانند براده‌های آهن سخت است. آن‌ها حکومت دارند اما به هیچ عهد و میثاقی پایبند نیستند به حق دعوت می‌کنند اما هرگز از عمل کنندگان به آن نیستند. اسم‌هایشان، کُنیه و نسب‌هایشان از نام شهرها گرفته شده است. تا اینکه میان خود اختلاف نظر پیدا می‌کنند سپس خداوند حق را آنگونه که می‌خواهد ظاهر می‌سازد»

علی جمعه در یادداشتی که در سایت "یوتیوب" به منتشر کرده، نوشت: علی (ع) این گروهک تروریستی را با ظرافت توصیف کرده است؛ قلب‌هایشان چون براده‌های آهن سخت است، آن‌ها صاحب دولت هستند، همانگونه که می‌بینیم داعش تشکیلات خود را خلافت اسلامی نامیده است و هیچ یک از خوارج پیش از این چنین ادعایی نداشته است، نام هایشان کنیه است و نسبت‌هایشان از شهرها گرفته شده ما نام‌هایی چون ابوبکر، ابویاسین، البغدادی، البصری، اللیبی و المصری را در میان اعضای این گروه می‌یابیم.

این عالم مصری گفت: مشکل فرقه داعش این است که اسلام را درست درک نکرده‌ و تصویری غلط از دین اسلام در ذهن دارد. این افراد به دست روحانیون و علمای دینی آموزش ندیده‌اند بلکه معلومات خود را از کتاب‌های مختلف و به صورت پراکنده جمع آوری کرده‌اند و هرگز نتونسته‌اند به درک درستی از اسلام دست یابند. آن‌ها تنها اطلاعاتی پراکنده از اسلام دارند اما به درک عمیقی دست نیافته‌اند. سپس این اطلاعات پراکنده را آنگونه که خود مایل‌اند، شکل بخشیده‌اند و مردم را به اسم دین به قتل می‌رسانند در حالی که اسلام از اینگونه رفتارها دور است.

علی جمعه ادامه داد: رسول اکرم (ص) دین اسلام را به شکل چراغی روش برای ما به یادگار گذاشت، کسی از دین منحرف نمی‌شود مگر کسانی که مقرر شده که هلاک خواهند شد در حالی که پایه دین اسلام بر رحمت و مهربانی استوار شده است. رسول خدا (ص) می‌فرماید: «خداوند بخشنده مهربان رحمت و بخشش خود را بر مهربانان دریغ نمی‌کند.» این اولین حدیثی است که هر دانشجویی می‌آموزد و بقیه آموزش‌های دینی‌اش بر پایه آن استوار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر این پایه درست بنا نهاده شود، ساختمان هم درست شکل می‌گیرد اما اگر این پایه خراب و سست باشد این ساختمان فرو می‌ریزد و این وضعیت فعلی داعش است. این گروهک و گروه‌های شبیه آن خوارج این عصر هستند.

مراجعه:

1- معرفی شیخ علی جمعه در سایت ویکیپدیا

2- متن خبر در سایت خبرگزاری ایسنا

3- کلیپ سخنرانی شیخ علی جمعه

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
آیت‌الله روح‌الله قرهی
 بشارت ۹۱:

 حسب علائم شریفه ان‌شاءالله ظهور نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) گفت‌وگویی انجام شده است که در این مصاحبه ایشان عنوان داشتند که :

عرض شود یک نکته‌ای که سربسته بیان می‌کنم این است که ما در آخرالزمان هستیم و علائمی که در روایات شریفه هست دارد محقق می‌شود از جمله در شام و عراق، البته بشارت دادند این‌ها به هیچ عنوان به ایران نمی‌توانند بیایند. سربسته می‌گوییم، چون نمی‌توانیم بیان بکنیم؛ عرض شود آنجا هم نمی‌توانند ورود پیدا بکنند و کامل مسلط شوند، ان‌شاءالله نابود خواهند شد و این یک قضیه است، اما امکان کشش هست، امکان کشدار بودن قضیه هست و خدای متعال نهایتاً به واسطه تقوا و ایمان که از خصائص یاران امام زمان(عج) همین متقین بودن است، این قضیه را ختم به خیر می‌کند.

ان‌شاء‌الله بتوانیم آن صفات حقیقی یاران و سربازان آقا جانمان امام زمان(عج) را داشته باشیم تا در این آخرالزمان که علائمی آمده است مطالبی هست که بعضاً نمی‌شود تبیین کرد و کسی هم نمی‌تواند بیان کند که دقیقاً کی هست، اما علائم داریم، ما به واسطه علائم عرض می‌کنیم، حسب علائم شریفه ان‌شاءالله ظهور نزدیک است.  

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی

 بشارت ۹۰:

حضور میلیونی در کربلا مقدمه ظهور است

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی (ع) برای شناساندن مقام سیدالشهدا به عالم و مقدمه ظهور است. روزی که مردم در محضر حضرت سیدالشهدا (ع) حاضر می شوند ندای یا اهل العالم برای اعلام حضور حضرت سیدالشهدا سر داده می شود.

ایشان ادامه می دهند: این نشان می دهد که در آن روز همه ی مردم دنیا امام حسین (ع) را می شناسند و او را دوست می دارند. امروز میلیونها نفر در سراسر عالم به واسطه این حضور پرشور نام حسین (ع) را شنیدند. اگر چند اجتماع عظیم دیگر به این شکل اتفاق بیافتد آنگاه همه عالم دیگر حسین را خواهند شناخت.

وی افزود: بدون تردید این مقدمه های ظهور حضرت صاحب الامر است که اتفاق می افتد و انشاالله ظهور نزدیک است.

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری

بشارت ۸۹:

برای زمینه سازی ظهور با جان و دل به میدان می آییم

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، اخیراً در سمینار ائمه جمعه استان درباره هدف دشمن از حمله به سوریه بیان داشت: دشمنان اعلام کرده اند که به سوریه به عنوان گام نخست حمله کرده و پس از اشغال آن می خواهند به عراق و ایران حمله کنند.

وی تأکید کرد: اگر تقدیر الهی صورت گرفتن این جنگ و زمینه سازی برای ظهور باشد ما با جان و دل به میدان می آییم و به عنوان یک سرباز کوچک دین خود را به اسلام و اهل بیت ادا خواهیم کرد.

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
آیت الله محمد ناصری (2)

بشارت ۸۸:

واقعه انقلاب جهانی امام زمان (ع) از نظر زمانی به دوران ما بسیار نزدیک است

آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) پیرامون «ایرانیان، زمینه‌سازان ظهور» سخنانی ایراد فرمودند که بخشی از آن را در زیر آورده ایم:

ایرانیان نه تنها در پایان دوران غیبت کبری زمینه‌سازان ظهور آن حضرت خواهند بود که در صدر اسلام نیز به عنوان مؤمنانی حقیقی شناخته می‌شده‌اند؛ همانگونه که در دوران ظهور نیز پای در رکاب یاری آن حضرت دارند و از صمیم جان در خدمت به ایشان می‌کوشند.

محدث اهل سنت احمد بن حنبل به نقل از پیامبر اکرم (ص) آورده است:

«نزدیک است که خداوند متعال اطراف شما را از عجم آکنده کند، آنان همچون شیرانی هستند که اهل فرار نیستند، آنان همچون شما می‌جنگند و غنایم شما را تصاحب می‌کنند».

بر اساس این حدیث، می‌توان دریافت که پیامبر اکرم (ص) ایرانیان را در زمان ظهور، مردمانی شجاع که از سر ایمان، سر در راه یاری آن حضرت می‌نهند، دانسته‌اند؛ چه اینان از صحنه‌های کارزار فرار نمی‌کنند و هر چند در غنائم با اعراب شراکت می‌کنند، اما شرکت‌ آنان در جنگ به طمع غنیمت و تحصیل منافع مادی نخواهد بود.

در فرهنگ شیعی کسانی که وقت خاصی را برای ظهور آن حضرت مشخص می‌کنند، »وقاتون» خوانده شده‌اند و مکرراً دستور به تکذیب آنان داده‌اند؛ اکنون می‌افزاییم که بدون آنکه بتوان زمانی را برای ظهور آن حضرت مشخص کرد، تنها می‌توان گفت که بر اساس قرائنی، زمان ظهور آن حضرت نزدیک است.

بلافاصله تکرار می‌کنیم که این سخن ما این است که بر اساس علائمی که برای ظهور مشخص شده است، می‌توان دریافت که واقعه انقلاب جهانی آن حضرت، از نظر زمانی به دوران ما بسیار نزدیک است، چه قسمت عمده این علائم متحقق شده و شماری از آن‌ها نیز در حال وقوع و جریان است.

گذشته از این اما، شماری از کسانی که به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) بار یافته‌اند نیز بر این مطلب تأکید می‌کنند.

مدت‌ها پیش از این، یکی از صالحان روزگار شرف حضور در محضر آن حضرت را دریافت، در آن مجلس، گویا آخرین ذخیره الهی خطاب به آن مرد صالح فرموده بودند: «فرج من نزدیک شده است؛ دعا کنید که بدائی در این زمینه حاصل نشود«!

بدیهی است که آنچه نقل شد، نص کلام آن حضرت نیست؛ اما آنچه ایشان بر زبان آورده بودند مضمونی این چنین داشته است.

حال بر ماست که به مقتضای امر آن حضرت دعا کنیم که برای خداوند بدائی حاصل نشود و به زودی شاهد قیام فراگیر آن حضرت باشیم؛

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب‌الزمان بمحمد و اهل بیت الطاهرین.

سنت خداوند متعال بر آن بوده است، که پیش از وقوع هر یک از وقایعی که در سرنوشت انسان‌ها تاثیری شگرف دارد، علائمی را ظاهر سازد. این علائم نشان‌دهنده نزدیک شدن و یا به وقوع پیوستن این وقایع است. در این شمار است علائمی که پیش از ولادت پیامبر اکرم(ع) ظاهر شد؛ خاموش شدن بتکده فارس - که چندین هزار سال آتش را در خود افروخته داشت، خشک شدن دریاچه ساوه - که از عبادتگاه‌های زردشتیان بود-، فرو ریختن چهارده کنگره از کنگره‌های کاخ کسرای زمان و ... در شمار این علائم بود.

این علامت‌ها به گونه همسو، نشان از فرو ریختن بنای شرکت و ستم داشت؛ چه این نشانه‌ها در دو بعد شرک عبادی و نیز شرک اجتماعی، نشان از اضمحلال این دو داشت؛ و به خوبی دلالت بر ظهور توحید عبادی و توحید اجتماعی در قالب دین اسلام و حکومت عدالت‌گرایانه پیامبر اکرم می‌کرد، شکافته شدن دیوار خانه کعبه به هنگام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و نیز فریاد جبرئیل در آسمان که خبر از ولادت آن حضرت می‌داد نیز در همین شمار است.

برای واقعه شکوهمند ظهور - که بدون تردید در شمار مهمترین وقایع عالم هستی است و از این جهت با واقعه مبعث پیامبر اکرم(ص) همسری می‌کند- نیز علائمی است. این علائم به گونه پراکنده در روایات اهل بیت (ع) بیان شده است و شماری از دانشمندان شیعی نیز به جمع‌آوری آن پرداخته‌اند.

در اینجا می‌خواهیم اشاره کنیم که شماره این علائم از 800 علامت فراتر است، اکنون با تفحص و دقت نظر در آن‌ها، می‌توان دریافت که بخش عمده‌ای از این علائم به تحقق پیوسته است. من خود، زمانی پیش از این به بررسی این علامت‌ها پرداختم و به وضوح دریافتم که نزدیک به 99 درصد از این علامت‌ها، پیش از این به وقوع پیوسته است، در آن میان، تنها حدود 10 علامت-  که از علائم حتمیه نیز هستند و یک سالی پیش از ظهور متحقق می‌شوند-، هنوز ظاهر نشده‌اند.

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
السید علی عاشور

بشارت ۸۷:

      حضرت مهدی ظهور خواهد کرد و مانند نوری از ابرها در آمريکا هم فرود خواهد آمد.

"علي عاشور" پژوهش گر عرب زبان کتابي تأليف کرده بنام "ماذا قال علي عليه السلام عن أخر الزمان" (علي عليه السلام در مورد آخر الزمان چه گفت؟) گفتني است، خواندن اين کتاب خالي از لطف نيست زيرا مطالب آن با حوادث جاري در منطقه خاورميانه ارتباط نزديک و تنگاتنگي دارد. "علي عاشور" در اين کتاب با استناد به علم "جفر" حضرت علي عليه السلام و احاديث أميرالمؤمنين، نگاه و نظر آن حضرت در مورد وقايع مختلف آخر الزمان را بيان کرده است.  

در بخشي از اين کتاب به نقل از مولاي متقيان آمده است:‌ در آخر الزمان در کشوري که (امارک) يعني آمريکا نام دارد،‌ قوم يهود نفوذ مي کنند و بر حکام آن تأثير مي گذارند. در آخر الزمان اين کشور (آمريکا) از نظر علمي در جهان پيشتاز خواهد بود و از نظر اقتصادي هم ثروت بسيار زيادي خواهد داشت.  

اين کتاب در ادامه مطلب خود مي افزايد: در آخر الزمان در امارک (آمريکا) انواع لذت ها و نعمت ها وجود دارد اما دين حکام آن نزديک به پرستيدن شيطان است. بيشتر مردمش پيرو حضرت مريم عذراء (مسيحي) هستند اما يهود بر آنان مسلط است. امارک (آمريکا) در جهان مي تازد و بر نقاط مختلف جهان مسلط مي شود و به کشتار مردم دست مي زند اما فتنه در کشور آنان رخ خواهد داد و بعد عذاب الهي بر آنان نازل خواهد شد‌ و در نهايت حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف ظهور خواهند کرد و مانند نوري از ابرها در آمريکا هم فرود خواهند آمد و در آنجا با همه ظالمان مبارزه خواهند کرد.

نگاهي به بخشي از حديث حضرت علي عليه السلام درباره سرنوشت آمريکا در آخر الزمان:

"يظهر بلال من تحنف, في نجوم خمسين ليست في السماء 1, انما هي بالا رض العظيمه, ولکن النجمة بني اسرائيل المرسومه في خطوط الدرع تبلعهم جميعا زمان وعد الاخره لهم, الذي يسوؤن فيه الوجوه کل العرب, وتبکي امة خالفت رسولها واطفات بيدها مصباحها, ويدخل تدجيلا ويزين القواطع الخمسين بزهرة الحياة الدنيا, ويربط المدائن الخمسين بحبل بني اسرائيل الاتي من جبل صهيون, يبغي الفساد في الارض وعلو للظالمين, يسمونها بلاد {الامرک 2} ويکون قائدهم من بني اسحاق وبني اسرائيل, يجمع امشاج الناس على لغتهم, ويدعوهم بدعوتهم, وتتم بلاد {الامارک} الفتنه, بعدما نشرت النعمه عليهم جناح کرامتها, واسالت لهم الدنيا جداول نعمتها, وارتعا ابليس في مدائنها وازقتها, وشعب شعابها وهتک اعراضها, ويظهر عندهم دين ابليس, شهوات وغرور وسراب العطش, ويصبحون في النعمه غارقين, وفي خضره عيشها فکهين, وبعلومهم فرحين, وقد تربعت الامور لهم في ظل سلطان الخبيث واوتهم الحال الى کنف غير غالب, الدنيا فقط مطالب, راغب لا ذاهب, فهم حکام على الاطراف الارض, يعرفون ما يجري, ويعرفون ما يجري فيها مسارات الارض الطول والعرض, وتکون لهم اعيون تتلصص خلف السحاب 3, وجور بالبحار الاعلام ويخزنون النار بها بيئة التراب, تهدد غضب المستضعفين في الارض غير المسلم و المسلم حقا, ويجعل الله حجته على الامريک, فيلعنهم بما عصوا بما کانوا يعتدون, وينزل المهدي في بلاد الامريک, من فوق السحاب, في بضع قباب من نور الشمش, لها نور في ظلام کالقمر والنجوم, ويهد الله بلاد الامريک هدأ وخسفأ وتأکل الارض في جوفها و امواجها بلادأ وشعوبا, ..."

مرجع: کتاب <ماذا قال علي عليه السلام عن أخر الزمان> نوشته السید علی عاشور

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
آن پترسون

بشارت ۸۶:

صبر اسرائیل طولانی نخواهد بود و وقوع جنگ آرماگدون نزدیک است.

آن پترسون (Ann Peterson) سفیر آمریکا در قاهره در اظهاراتی در گفت‌وگو با یک رسانه اسرائیلی اظهارات عجیبی در مورد جایگاه مصر در طرح از نیل تا فرات سرزمین موعود صهیونیست‌ها مطرح کرده است. وی در این گفت‌وگو ادعا کرد که بازگشت یهودیان از تمامی نقاط جهان به سرزمین موعود از نیل تا فرات نزدیک است و در سال 2013 انجام خواهد شد.

 

پترسون با افتخار گفت که نقش محوری و مهمی در روند تحقق پیش‌بینی‌ها برای «ملت برگزیده خدا»! ایفا کرده است. مصری‌ها نیز هرگز مانع از بازگشت یهودیان به این کشور نمی‌شوند، بلکه به آنها متوسل می شوند تا به مصر بازگردند و آنها را از فقر و گرسنگی نجات دهند، چرا که مصر به زودی و احتمالاً در سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی خواهد کرد.

وی در این گفت‌وگو با اشاره به احتمال جنگ آینده گفت که اسرائیل تحریک‌ها و تجاوزها و تهدیدات زیادی را متحمل شده و صبر طولانی نخواهد شد و سال 2013 میلادی که چهلمین سالروز شکست اکتبر 1973 میلادی است، فرا رسیده است.

وی تأکید کرد در شرایطی که اسرائیل مجبور به مقابله نظامی شود، در آن تردید نخواهد کرد و این جنگ همان جنگ آرماگدون خواهد بود که وقوع آن نزدیک است و آمریکا و انگلیس و ناتو و تمامی «کشورهای حامی صلح»!  برای دادن حقوق صاحبان حق به آنها وارد عمل خواهند شد، یهودیان دیگر اجازه تکرار هولوکاست را بر ضد خود در منطقه نخواهند داد.

وی با توهین به قومیت عربی و امت اسلامی گفت از آنجا که اعراب و مسلمانان طبیعت خشنی دارند و مایل به وحشی‌گری و تروریسم هستند، به علت اینکه یهودیان از آنها پیشرفته‌تر و ثروتمندتر هستد، به آنها حمله خواهند کرد، به همین علت این درگیری برای بقا خواهد بود و بقا نیز طبعا برای گروه قوی‌تر رقم خواهد خورد.

وی گفت که در کنار دیوار ندبه قسم خورده که حق یهود را به آنها بازگرداند و انتقام آواره کردن آنها در کشورهای جهان را بگیرد و نزدیکان و خانواده‌های آنها به زودی به مصر و کشورهای عربی باز خواهند گشت تا خانواده‌هایشان را تکمیل کنند و خانواده‌ها یکدیگر را ببینند و بعد از صدها سال بار دیگر جمع آنها جمع شود.

وی با ادعای مالکیت بخش‌هایی از مصر برای یهودیان گفت که اسنادی در اختیار دارد که مالکیت یهودی بر پروژه‌های مصر را نشان می‌دهد که آنها ایجاد کردند، اما جمال عبدالناصر با وحشیگری تمام آنها را از مصر اخراج کرده و اموالشان را مصادره کرد.

وی افزود: اسناد ثابت می کند که دارایی‌های یهودیان در مصر باعث می‌شود که آنها به این کشور بازگردند  و ثابت می‌کند که آنها مالک اصلی مصر هستند و موضوع آن چیزی نیست که فرعون‌ها آن را تحریف کردند، چرا که این یهودیان بودند که اهرام‌ها را بنا کردند اما مصری‌ها و عرب‌ها بر سرقت عادت دارند، همانطور که کانال سوئز را سرقت کردند و انقلاب 1952 را برای سرقت اموال یهود بنا نهادند.

سفیر آمریکا در ادامه اظهارات خود مدعی شد که خسارت‌هایی که مصری‌ها باید بپردازند، بیش از توان آنهاست و باعث ورشکستگی آنها خواهد شد و آنها در پرداخت قرض‌های بانک جهانی و بانک مرکزی ناتوان خواهند ماند، مصری‌ها الان هم هیچ چیز در مصر ندارند و باید یا بندگی اربابان یهود خود را که ملت برگزیده خدا هستند، بپذیرند یا اینکه از این کشور خارج شده و به دنبال کشور جایگزینی برای خود باشند.

پترسون گفت که شورای امنیت نیز از حق یهودیان در بازگشت به سرزمین موعود از نیل تا فرات در مقابل بازگشت آوارگان فلسطینی به غزه و سینا و کرانه باختری و اردن حمایت می‌کند و این تصمیمی اجباری خواهد بود و در صورت رد آن از سوی مصری‌ها و عربها، با آنها اعلام جنگ خواهد شد.

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394
دیوار مسجد کوفه

بشارت ۸۵:

دیوار مسجد کوفه خراب شد و این از نشانه های ظهور است.

   

    

همزمان با سالروز ضربت ‌خوردن امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام، یعنی 19 رمضان سال 1434 قمری مقارن با 6 مرداد 1392 شمسی، دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترک برداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای مهیب و رعب‌انگیزی همراه بوده است.

بسیاری از سایت‌های عربی از این اتفاق به عنوان یکی از نشانه‌های غیرقطعی ظهور نام می‌برند؛ چرا که در روایتی از امام حسین علیه السلام آمده است:

«عن محمد بن سنان، عن الحسين بن المختار، عن أبي عبد الله عليه السلام قال: إذا هدم حائط مسجد الكوفة مما يلي دار عبد الله بن مسعود، فعند ذلك زوال ملك القوم، وعند زواله خروج القائم عليه السلام»

چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید ...



مراجع حدیث:

1- الارشاد الشیخ المفید، ج 2 ص 375

2- النعمانی، ص 276-277 ب 14 ح 57 - حدثنا عبد الواحد بن عبد الله بن يونس قال: حدثنا محمد بن جعفر القرشي قال: حدثني محمد بن الحسين بن أبي الخطاب قال: حدثنا محمد بن سنان، عن الحسين بن المختار، عن خالد القلانسي، عن أبي عبد الله عليه السلام أنه قال:-

3- عقدالدرر، ص 51 ف 1

4- الغیبه الشیخ الطوسی، ص 446 ف 7 ح 442

5- بحارالانوار علامه المجلسی، ج 52 ص 210 ب 25 ح 51

6- معجم الاحادیث المهدیع الشیخ الکورانی، ج 3 ص 481

7- کشف الغمه ابن ابی الفتح الریلی، ج 3 ص 259

8- العدد القویه، ص 77 - قد ظهر من العلامات عدة كثيرة، مثل خراب حائط مسجد الكوفة وقتل أهل مصر أميرهم، ...


منبع خبر:

1- خبرگزاری فارس

برای ورود کلیک کنید
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 15 دی 1394

تعداد صفحات : 39